11/15/2005

هوای خاطراتمان گرفته است یک کمی
























بزرگترشدم...
وتو بزرگتر شدی کمی
به پای دردهایمان شکست پشت عالمی
وتا نگاه میکنم به انتها رسیده ای
چراتو فکر میکنی به این شتاب ملزمی ؟
هنوز هم کنارسایه ای بی جواب ومات
تو آخرین جواب درمقابل سوالمی
تو شایدوتو حتماوچه فرق میکند که من......من
،دچار بی خیالیم
ودچاردرد بی غمی
دلم گرفته از قفس , پرنده هم که مردنی است
هوای خاطراتم گرفته است یه کمی
نه, واژه هم کم آمده برای حرفهایمان
میان خنده های من , توگریه دمادمی
دقیق تر که میشوم به این نتیجه میرسم
نه من شبیه آدمم نه تو شبیه آدمی

23 comments:

Anonymous said...

Salam mohsen jo0n
mer30 az inke beh webe man omadi
khoshhal shodam :d
web man mage chi dare
nazare lotfete
khoshhal misham age bazam beh web man biay :d
aziizami
allan kheili ajale daram
fadat :x
ta bad
babay

Anonymous said...

سلام
كوير امروز به يمن قدم شما متبرك بود ....... خوشحالم كردين ........
............................
اميدوارم هيچوقت حسرت چيزي رو نخورين

Anonymous said...

به نام کعبه عشق ، که بجز او هیچ چیز نیست لایق پرستش .
نمی دونم چی بگم ، از خودم بگم ، از درد دلم بگم ، از کجا شروع کنم و چگونه تموم کنم .
حرف آخر دلم رو نوشتم . اگر دوست داشتی می تونی یه سری بزنی به وبلاگم .
برام سخته گفتنش ولی . . .
حرف های ما هنوز ناتوم . . . تا نگاه می کنی وقت رفته ! باز همان حکایت همیشگی . . .
یکی از بزرگان میگه هر کی رو دوست داری بهش بگو مواظب خودت باش ، من هم می گم مواظب خودت باش .

...................................
سلام جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر
خوب که بیدی
بقول یسنا دماغت ازاوناست من که نفهمیدم یسنا چی گفت ولی حالااااااا
خوف بیدی. سلامت بیدی. انگور. هندونه
گردو. فندوق. پیتزا. پیراشکی
ای آلبالو. قطاب. هلو. سیب زمینی
ملوس.عاشق.عاشقانه.دوستت دارم
وهمچنان دوستت دارم
راستی اگه گفتی این مقاله رو کی کفته؟
(به نام کعبه عشق)

Anonymous said...

سلام به فرشته ها که از جنس آدم نیستن! شعر زیبایی بود مثل همیشه شاد باشی.

Anonymous said...

سلام
از این که دیر اومدم معذرت میخوام...اما همه پستهای قبلی شما رو خوندم((((((شما قلم و احساس خوبی دارید))))
کاش همیشه از اون لذت ببرید و کاش چون شما کم نباشد.
به روزم
یا علی...

Anonymous said...

salam ...
kheyli ghashang bood ...
shad bashi ...

Anonymous said...

وبلایگ شما بسیار عالی میباشد من که از متنش خوشم اومد چون هنوز الباقی را نخوانده ام

Anonymous said...

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
جیگررررررررررررررررررررررررررررررر
خوب بیدی
مسافرت از خودت در وکر دی
به سلامتی بری و بیای منم تو این دلتنگیام یه کاری میکنم دیگه
راستی ÷ررو نشی اینقدر بهت میگم
جیگرررررررررررررررررررررررررررررررر
میدونم که روت خیلی زیاده ولی حالا
چه میشه کرد
***************************
راستی: یه چیزی
درد دل با دل:
چرا دنیا پر از حادثه های وارونه است ؟
عاشق کسی میشی که خودش عاشقه
من به دنبال اون و اون به دنبال کس دیگه
هیج کدوم از ما دوتا به اون یکی راست نمیگه
من واسه چشمای نازنین تو یه دیوونه ام
من دوستت دارم .
من دوستت دارم.
ولی علتشو نمیدونم
حالاکه میخای بری .
حالاکه میخای بری سفر بذارنگاهت بکنم
چون یه بار دیگه میخام این دل رو ساکتش کنم
یه چیزی:
یه چیزی.فقط بزار روز تولدت هدیه ام رو بیارم بدم دست خودت
آدما فکر میکنن شاعرا خیلی غم دارن
کاشکی فقط این بود
اوناخیلی کسارو کم دارن
عاشق کسی میشن که عاشقاش فراوونه
بین انتخاب عشقش عمریه که حیرون
اون کسیو که دوست داری چراتورو دوست نداره؟
شایدم دوستت داره ولی به روش نمیاره

Anonymous said...

شبی از شبها
یاد من
پاورچین پاورچین
از در خانه برون رفت
و ندانستم کی باز آمد
وکجا بود

آنقدر بو بردم
که تنش بوی دلاویز تو را با خود داشت
...

Anonymous said...

salam
be man ke dige sar nemizanid
khoda kone khube khub bashid

Anonymous said...

محسن خان سلام
برام آفلاين گذاشته بودي اومدم اين جا .
وبلاگ قشنگي داري . سعي مي كنم بازم بيام
جاري باشي.
به يكي مثل من سر بزن

Anonymous said...

salam
baar ha omade boodam enja va natooneste boodam vasatoon commant bezaram.
emshab shod va bayad begam ke weblog etoon vaghean zibast.
va music besyar ziba
paydar bashid.

Anonymous said...

salam,
inja baraye 1 comment dadan bayad az 7khan gozasht!!!!!!!
man khane 5omam?!!
ADAM..........!
mersi az inke omadi o nazar dadi!
bazam miam
mOh3n jan!

Anonymous said...

سلام...خیلی سعی کردم تا متنی متناسب به نوشته زیباتون بنویسم...اما بعضی وقتا آدم هیج حرفی برای گفتن نداره...به هر حال از اینکه لطف کردید و به وبلاگ من اومدید بی نهایت سپاسگذارم...لینک هم نهایت لطف شماست...که من جبرانش می کنم...موفق باشید

Anonymous said...

www.hosnalovelife.blogfa.com
سلام اقا محسن.
مرسی که به وب لاگ من سرزدید
ولادت امام رضا (ع) برشما مبارک باد
شعر زیبایی نوشته بودید. از دیدن عکسها هم لذت برد.
موفق باشید

Anonymous said...

سلام،
ضمن تبريک برای وبلاگ خوبتون، متأسفانه برخلاف توافق قبلی، نتوانستيم لينک «ليست وبلاگ‌های به روز شده» را در جای مناسبی در وبلاگتان، پيدا کنيم؛ زيرا نفس اضافه کردن لينک ما در اين است که دوستان ديگر هم از سايت ما مطلع شوند تا بتوانند از مزايای رايگان آن استفاده کنند. لطفاً در صورت تمايل ابتدا لينک ما را در جای مناسبی قرار دهيد، سپس، فرم مربوطه را که همراه ايميل برای شما فرستاده شده است، مجدداً پرنمائيد.
با تشکر

Anonymous said...

سلام...شعر جالبی گذاشته بودی...خیلی خوشم اومد..در ضمن عکسهاتم جالب بود
موفق باشی
راستی اگه دوست داشتی به این وبلاگ سر بزن و نظر هم بده... http://haghighatha.blogfa.com
بای

Anonymous said...

salam khili zibast khili omidvaram hamishe movafagh bashi
خداوندا آرامشي عطا فرما تا بپذيرم آنچه را كه نمي توانم تغيير دهم ،شهامتي تا تغيير دهم آنچه را كه مي توانم و دانشي كه تفاوت آن دو را بدانم .
«آمين»

Anonymous said...

salam mohsen aziz ,

mamnoon ke be weblogam oomadi va az ezhare lotfet bi nahayt sepasgozaram

man ham shoma ro link mikonam ke hamdigaro gom nakonim ;)

shad bahsi
mosafer sarzamin hichkas

Anonymous said...

salam
khobi?
kojayi?
nemikhay up koni?

Anonymous said...

salam....agha moh3n!!!!kh0obid
negaran shodam khaili vaghte ke nistid
0omadid khabaram konid

Anonymous said...

سلام : شعر زیبائی بود ... بابت لینک ممنون ... موفق باشی

Anonymous said...

سلام.خیلی خیلی زیبا بود.یه حس قشنگی تو نوشته های شماست که دل آدم رو میلرزونه.خیلی لذت بردم.موفق باشید