11/12/2005

به نام تنها کسی که داشتنش جبران تمام نداشتنهاست؛نداشتنهاااا

طرح چشمان قشنگت

.

دراتاقم نقش بسته

.

شعرمی گویم به یادت

.

درقفس, غمگین وخسته

.

من چه تنها وغریبم

.

بی تودر، دریای هستی

.

ساحلم شو،غرق گشتم بی تودرشبهای مستی

.

ساحلم شو،غرق گشتم، بی تودرشبهای مستی...

.

خیال کردم بری

.

میری ازیادم

.

تورفتی ونرفت چیزی ازیادم

.

تورفتی تازه عاشق ترشد م من

.

از اونیم که بود بدترشدم من

.

صبح تاشب این شده کارم که واسه ی چشات بیدارم

.

توخدای عاشقایی؛ توتموم کس وکارم

.

توبه دادمن رسیدی وقتی تنهاییم و دیدی

.

تونذاشتی برم ازدست اگه چیزیم هنوزهست

.

نازنینم امید شیرینم من به جزتو کسی نمیبینم

.

ازاون روزی که رفتی،یه روزخوش ندیدم

.

به جزدستای گرمت من آغوش ندیدم

زندگیموبه پای تودادم

.

اون روزارو نمیره ازیادم

.

نازنینم برس به فریادم

.

صبح تاشب این شده کارم

.

که واسه چشات بیدارم

.

توخدای عاشقایی توتموم کس وکارم

.

توبه دادمن رسیدی وقتی تنهاییم ودیدی

.

تونذاشتی برم ازدست اگه چیزیم هم هنوزهست

.

اگه چیزی هم هنوزهست ........

for u ... sms




3 comments:

Anonymous said...

bah bah
che ajab
vagheaan khaste nabashi
to roye mani ro ham kam kardi
babate yeksal gozashtanhaye weblog

khob khob bidi?
badesham: khoshbahale onkasi ke jobrane nadashtehate
az tarafe man machesh kon khafan

migama:
shad bashi & por enerji
ye chi dige: poste akhare weblogamo ke khondi?? ostadam ham ono khond
aberom raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaft
hamin
ta bad:
:::... tanha yasnaye donya ...:::

Anonymous said...

شعر بسیار زیبایی بود. موفق باشی.

Anonymous said...

salam
kheyli ghashang bood
mersi ke sar zadi
shad bashiiiiiii