12/10/2005

me & u

دوستی یعنی محبت داشتن
بار غم ازدوش هم برداشتن
دوستی یعنی شب نخفتن تا سحر
دوستی یعنی گریه ها با چشم تر
من; تو
قصه من تو، بازی سرنوشته
این میدونم خدا هیچ نقشی ،بد ننوشته
.
من و جلوه کردن رخ یار، در پس نقاب انتظار
تو والتهاب لحظه به لحظه ،که بند از بندم گسسته
.
من و یه شوق دیدار ،پر کشیدن دل تو خیال
توآرزوی پرواز،که رمزش بود یه زمون مهال
.
من همین رسیدن به آغوش وصال تو کافی
تو همون نور نویدی که ظلم و زوال می باری
.
من یه احساس زلال ،یه حس قشنگ
تو برق نگاهت؛ تنها امید این دل تنگ
.
من شیشه ام وتواین منطق سنگ
عشق لحظه بر خورد این شیشه و سنگ
.
من ودلخورشدن از این همه رنگ
تو نور سفیدی که رد میشی از منشور رنگ
.
من یه حرف تازه دوستت دارم به یه زبون ساده
حال و هوای این حرف که ازش شادی میباره
.
من که که حضور آشنام ای دوست غریبه
پس چرا همه گفته هام واسهُ توشک و فریبه
.
حالا تو اون قلب شکسته
خاطرات تلخ بسته
پشت هم حرفای که گذشته
..........................

23 comments:

Anonymous said...

سلام
عشق حتی فقط اسمش
اونقدر بزرگه که نمی دونم باید باهاش چه کرد
...
عشق رو باید بلعید
نفس کشید
باید باهاش سخت و لطیف بود
نمی دونم...

Anonymous said...

دهانت را می بویند
مبادا گفته باشی
دوستت دارم
دلت را می بویند
...
روزگار غریبیست نازنین
....

Anonymous said...

تو مانده اي و هيچ و من مانده ام و ... گاهي اوقات چرا باورش اينهمه سخت مي شود؟... از بابت لينك ممنونم... در اولين فرصت جبران مي كنم... باراني باشي.

Anonymous said...

ميگه صداي لحظات زندگي ما تباست

زير زبون خاطرات طعم تلخ يك وداع ست
خاكستر اين لحظات نشسته رو بال و پرم
ميخوام برم دل بكنم نميتونم نميتونم
سلام...اصلا هم اينجوري كه گفتي نبود
خيلي هم قشنگ بود
پر از صداقت و خلوص و سادگي
هر چه كه براي عاشق بودن نياز بود
يا علي....

Anonymous said...

يادم رفت بگم
هميشه چيزهاي باارزش و مقدس و بزرگ
رو درچيزهاي كوچيك پيدا ميكنن
يا علي...

Anonymous said...

سلام
خیلی زیبا و به دل نشین بعد مدتها آپ کردی امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی و سلامت
منتظر مطالب بعدی شما هستیم بای

Anonymous said...

سلام اقا محسن. شعر زیبایی نوشته بودید. مرسی که به من سر زدید.
موفق و عاشق باشید
یا حق

Anonymous said...

زیبا بود...عشق...و عشق.

Anonymous said...

سلام محسن
خوبی
بابا فکر نمی کردم اینقدر رمانتیک باشی

برای پست جدیدتم تبریک تبریک
امروز چرا نیومدی؟
منتظرت بودم

شعرات همیشه دل نشینه

Anonymous said...

salam dooste khubam .. kheili ghahsang neveshte budi ..

doost daram nazaret ro dar morede shodan va budan bedunam .. behem sar bezan va begoo nazaret ro

Anonymous said...

salam
khobi?
khoshal misham be man ham sar bezani

Anonymous said...

سلام.آره راحت بود ولی فکر نمی کردم کسی با یک نگاه بتونه بفهمه.چون چند تا از دوستام آدرس ایمیلم رو از خودم می پرسیدند....پس آسون نبود.دیدی که بین اون همه دوستم تو وبلاگ هیچکی به اونجا نگاه نکرده بود.باهوشی دوست من.بهت تبریک می گم.

Anonymous said...

سلام خوبی شما. عالی بود این شعر. کسانی که واقعا همدیگر را دوست دارند حتما می خواهند به هم برسند .در غیر اینصورت دروغی بیش نیست راستی سر بزن به وبلاگم

Anonymous said...

تپه های شنی با وزش باد جا به جا می شوند اما صحرا همیشه صحرا باقی می ماند این است افسانه عشق....
سلا م
عيدتون مبارک
به روزم
شاد باشی و در اوج

Anonymous said...

salam
barat mail ferestadam

Anonymous said...

salam
ba inke ghablan ham oomadeh boodam amma chon goftid
kartamo zadam
ya ali

Anonymous said...

salam,
baba 1 neda midadi ke link bluetooth ro gozashti!!!!!
sharmande kardi
linket ro to webam mizaram!
miam inja
ta baad

Anonymous said...

سلام
خوبی شما انشاالله ای خدا من که عکس نذاشتم که وبم دیر بیاد بالا فقط چند تا ایکون اون هم به درخواست بازدید کننده چون میگفتن کم رنگه وب اگه توجه داشته باشی وب من زود میاد بالا خوب موفق باشی و پیروز

Anonymous said...

قصه ی من و تو بازی سرنوشته
...
منم می خوام بازی کنم ...
ولی
کسی منو توهیچ بازی ای راه نمی ده
انگار
منم دلم می خواد بازی کنم
حتی اگه خیلی سخت باشه

Anonymous said...

قصه من تو، بازی سرنوشته
این میدونم خدا هیچ نقشی ،بد ننوشته

واقعا!

Anonymous said...

از دلتنگي ديگري گفته ام... باراني باشي.

Anonymous said...

salam
khobi?
kheyli ghashang bood
shad bashi

Anonymous said...

سلام محسن جان
به فردا دلخوشم شاید که فردا.....
شادباشی
به روزم