6/18/2005

my love

Image hosted by Photobucket.com
یادت میاد گریه هام رو ریختم
کنار پنجره داد کشیدم تو رو خدا
نامه بده یادت نره
یادت میاد خندیدی و گفتی حالا
بزار برم تو رفتی و من هنوزم
کنار در منتظرم
یادت میاد یه شب با هم رفتیم
کنار پنجره قول دادی تا ستاره
هست عشقمون از یادت نره
یادت میاد تو رویامون مسافر
قایق شدیم تا چشم به هم زدیم
دیدیم هر دو تامون عاشق شدیم
یادت میاد یادت میاد گفتی دوسم
داری زیاد
یادت میاد یادت میاد گفتی دلت
منو میخواد
یادت میاد گفتی بیا همیشه
رویایی باشیم برای کشتی وفا
فانوس دریایی باشیم
یادت میاد گفتم بره اگه بری من
میمیرم گفتی مگه من میزارم
خودم دستاتو میگیرم
یادت میاد یادت میاد گفتی دوسم
داری زیاد
یادت میاد یادت میاد گفتی دلت
منو میخواد
یادت میاد گفتم چقدر رویای ان
چشای تو گفتی که قابل نداره
دنیا همش فدای تو
یادت میاد پنجره رو بستی و گفتی
آسمون نامحرمه نذار بیاد تو
خلوت و تنهاییمون
یادت میاد گلدونامون پر از گل
های ناز بودن سرما و گرما نداشت
اون ها همیشه باز بودن
یادت میاد یادت میاد گفتی دوسم
داری زیاد
یادت میاد یادت میاد گفتی دلت
منو میخواد
Image hosted by Photobucket.com

0 comments: